lördag 4 juni 2011

hej hej hallå!

La upp denna på Facebook, detta var när det
var nygjort, så jag tänkte att mamma och
pappa som inte har facebook(ännu!) ska få
se denna också.


Den anonyma kommentaren(aka Adrian...) hade rätt, jag klippte håret så nu är jag väldigt korthårig. Jag är ändå nöjd med det hela, även om den jättestora förändringen knappt kändes så stor eftersom att de kändes som att det ändå passade mig. Man måste ju prova på nytt här i livet dessutom!

Mitt pass är fixat, jag fick det i fredags och försökte ringa hela dagen till flygbolaget men de personer som jobbade där var lite väl sega och mina pengar tog slut på mobilen hela tiden. De var arga och ville så noga höra mitt namn för att de skulle veta hur man adresserar mig, det kanske man ska säga trevligt ändå? Nu ska det i alla fall vara fixat, fick betala 120 dollar extra för att få en biljett på måndag(var för dyrt innan dess) så jag landar i Bali sent på måndag då. Det blir en hel dag på tisdag, sen åker jag emot Stockholm sent på onsdag. Jag ska försöka pressa till mig en bränna då i alla fall, kan ju inte vara likblek när jag åker hem.

Vi var ut igår, jag, Vibeke och Sophia var i Vibeke's place för hon var barnvakt(hon är au pair, fast barnen sov) och hade förfest. Sen tog vi en taxi när de kom hem, de var riktigt trevliga hennes host parents förövrigt. Vi begav oss till Mustang Bar där vi mötte upp Ellie och Joey och de var ändå rätt trevligt där. Som vanligt en sjuk och rolig kväll med svensk-danskarna(Vibeke är ju dansk). Ber om ursäkt för skumma saker på facebook-chatten som Sophia kan ha skrivit(jag skrev själv till Emilia i alla fall).

Nu vill Ellie och Joey att vi ska fira Joey ikväll för imorgon är det hennes födelsedag och imorgon är det ju midsommarfest så det blir inte lika mycket hennes dag då. Vi får se hur vi gör, beror lite på hur alla mår. Jag mår fint, inte som man förtjänar kanske men jag har inget problem med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar