tisdag 31 maj 2011

Hejdå Australien!

Jag och Vibeke på förfesten i lördags.

 
Det var en galen taxitur in till stan, en rolig bild för att
demonstrera

Härlig bild. Tack för dina öppna armar, Sophia.
Vi ses om några år om inte annat!


Imorgon åker jag till Bali. Det var lite sorgligt att åka ifrån Balingup och lämna alla där, jag skrev i deras wwoofing(gäst)bok och jag tror att de uppskattade det. Det var sorgligare att åka därifrån än ifrån Sverige(no offense, familjen!), för jag vet ju helt säkert att jag får se familjen igen en dag, men inte folket på Bossy Boots(även om jag siktar på att komma tillbaka till Australien om några år).. Nu har jag tillbringat en trevlig långhelg(fre-tis) här hos Sophia och haft roligt. Som vanligt fettade vi på rejält med chips och choklad och hela köret, men det hör ju till. Vi var även ut i lördags vilket var riktigt trevligt.

Nu ska man alltså iväg till Bali(klockan 19.40 går flyget) och leva livet, bara man har nog med pengar så. Jag ska ha nog med fickpengar i alla fall. Har bokat hotell för första natten(hade fixat det på plats om jag inte kommit mitt i natten) och sen möter jag upp Johanna den andra juni. Den åttonde lämnar jag Bali och landar i Stockholm den nionde. Mest troligt åker jag därifrån på söndagen.

Ni kan inte ana vad jag har gjort idag, men jag är väldigt nöjd ska jag säga!

Kan lämna er med: Den som dricker i smyg är hemlighetsfull.

1 kommentar: