tisdag 17 maj 2011

jag är ipren den intelligenta värktabletten

Jag mår bra och jag jobbar på. Jag fick just se mitt jobbschema för i sommar och jag är mycket nöjd med det också. Både PDOL och Pajala marknad ser ut att bli av. Jag åker till Bali om två veckor(imorgon exakt) och en vecka senare till sverige. Jag funderar på att klippa en väldigt kort frisyr innan jag kommer hem, men om jag gör det återstår att se.

Richard har åkt vidare, saknar honom litegrann. Det kändes trots allt som att vi var ett gift par lite där på slutet, eftersom att vi inte var mer än vänner och inte hade sex var vi ännu mer som ett gift par. Skämt åsido, han är på väg uppåt med Ann-Lo nu så båda de är iväg. Här är istället en ny wwoofer från England och han är väldigt lik Richard, Robert heter han dessutom. Han är laid-back och trevlig.

I förrgår skulle vi lyfta av en galler-grind från bilen och jag lyckades ha fingrarna ivägen så att Rob drog grinden över dem. Jag tänkte bara att det gjorde lite ont och skyndade att få ner grinden(vi skulle flytta kossor), så det tog ett tag innan jag såg att det blödde rätt kraftigt för att jag blivit skinnad. Jag fortsatte jobba och fick hålla upp armen. Det såg mycket farligare ut än vad det var så Rob fick lite dåligt samvete, det blev inte bättre av att Tom fick sitt fina smeknamn till Rob - Fingers.

Det gör lite ont att skriva med pekfingret(som var värst) just nu, så jag orkar inte dela med mig av allt för mycket. Hoppas allt är fint där hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar