söndag 16 januari 2011

Busy weekend

For att forgylla inlagget visar jag hur man
leker gangster i sin van fran Harlems keps.


Jag hade mycket som hande i veckan, det var otroligt god mat som Mijeong lagade i torsdags. Sen gick vi till The Deens, jag Kerli och Yuriko. Mijeong stannade hemma for att sova, hon skulle jobba dagen efter. Pa The Deens var det Brazilian Night, likt alla torsdagar. Helt grymt att man kan stampa och rora sig som i ett traningspass till de snabba trummorna, jag hade jatteroligt.

Fredag traffade jag och Yuriko Viktoria i stan for en kaffe, gjorde inte sa mycket den dagen. Lordag akte jag in till stan for att kopa skor for att en viss varldens basta mamma hade skickat ett paket som jag antligen fick pa fredagen, men med fel saker. Jag har bett henne att skicka ett par sandaler hemmifran da mina har gatt sonder och det ar lika bra att jag tar kvallaskor hemifran, men nagonstans i forklaringen gick det snett. Jag fick namligen inte mina utan systers flip-flop. Hur det gick till overgar mitt sinne. Men jag tackar mamma som gjorde en anstrangning och sande mig saker i alla fall, tack tack! Jag kopte anda ett par skitskor for 5 dollar igar, inte illa. Jag fick en sen julklapp av foraldrarna ocksa, fyra filmer! Tack tack!

Lordag kvall var jag ut med tre svenska tjejer, Louisa Amanda och Dimen. Jag och Amanda fixade var egen forfest pa en parkbank en bit ifran sjalva utestallet och en bit ifran civilisationen. Det var trevligt. Sen motte vi upp de andra tva och fick en kvall med mycket dans och skratt. Vi drev med lite manniskor, t.ex. var Amandas namn for kvallen "Bajs". Att hora hur manniskor imiterade det for att se om de sa hennes namn ratt var guld vart. Jag har inte vart sa full pa lange, men vad hander inte nar man traffas sa manga tappra vikingar? Tack for en trevlig kvall tjejer!

Idag har jag hunnit traffa Viktoria, hon aker namligen pa torsdag sa man far ta vara pa sista tiden. Om jag har mojlighet vill jag verkligen aka och halsa pa henne i Tallin nagon gang, det kommer att vara drag. Sen akte jag, Amanda och Rebecca pa bowling. Jag vann! Jag gjorde jag vet inte hur manga sparrar. Inte riktigt vanligheten for mig. Jag har t.o.m. lyckats tappa bowling-klotet bakat for nagra ar sen nar jag bowlade, men tydligen var det my lucky day. Rebecca var mindre glad, hon hade velat vinna och sta under resultattavlan och triumfera pa en bild, men det blev inte. Jag vann bada ronderna. Sen at vi en lyxig middag pa donken.

Nu ar jag helt slut, ska bege mig i sang snart tror jag. Blev inte mycket somn igar sa det behovs tas igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar