tisdag 11 januari 2011

don't you be wasting your money on syrup & honey because i'm sweet enough

Det ar sa roligt nar man har saker planerade under veckan. Man ar inte direkt gjord for att vara arbetslos nar man har en massa spring i benen och ar en oversocial person. Idag var jag och Kerli och shoppade, jag fyndade tva nya klanningar for 32 dollar sammanlagt. Det ar 220 sek. Inte illa.

Imorgon ska jag till Scarborough Beach(en riktigt nice strand) med Amanda, Louisa och Louisas mamma(som ar pa besok). Vet inte om det tillkommer manniskor, men dessa ar i alla fall de svenska tjejer som jag traffat en gang tidigare. Horde av mig till dem och det ska bli trevligt, kanske en bowlingkvall i veckan ocksa.

Torsdag ar vi(jag, Kerli och Yuriko) bjudna till en av Yurikos jobbarkompisars stalle for middag och dricka. Sen utgang kanske. Har traffat tjejen innan(Grace heter hon, eller hennes koreanska namn ar Mijeong) och hon ar jattetrevlig.

Jag sag forresten lite nyhetsrapporteringar fran Queensland. Det ar verkligen svart att tro att soliga Perth ligger i samma land. Tydligen ar det upp till 19 m vatten, kan ni forsta? Det blir bara varre och varre. Har har vi ont om gronsaker i affarerna eftersom att de flesta gronsakerna odlas i just Queensland. Sa otroligt mycket manniskor har fatt evakueras. Idag var det pa nyheterna om 8 doda och over 70 forsvunna. Det ar svart att koppla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar