måndag 11 april 2011

Prisa Gud! Här kommer skatteåterbäringen!



Jag har alltså bokat min resa hem. Först till Bali för en vecka, den första juni lämnar jag Perth och sen från Bali åker jag till Stockholm. Jag landar på Arlanda den 9onde juni och hoppas på att man kan stanna till där några dagar för att träffa familjen och ev. några vänner.

Jag trodde att det skulle bli lite knapert, fick till och med be pappa att föra över pengar(som jag har i lösa sek som han ska få senare, oroa er inte), men så får man idag veta att man får en smaskig summa på skatteåterbäringen. Det är ju helkanon, så min sista tid i Balingup och sen Bali kommer inte att vara några problem. Någon som vill möta upp mig i det billiga paradiset som kallas Bali?

Och ja, jag älskar Disney's Robin Hood. Längesen man såg den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar