onsdag 27 oktober 2010

when i jerk away from holding hands with you, i know theese habits hurt important parts of you

Kort uppdatering. Jag jobbar och jobbar... Men traffar intressanta manniskor samtidigt sa det ar inte sa farligt som det later, plus att jag ar ledig pa helgerna(family business da). Igar skrek min chef pa mig, hon skrammer mig.. Men jag forsoker att inte lata det forstora mina dagar, jag har ju fortfarande jobbet kvar. Daremot sa ar jag lite orolig for har inte fatt lonen an och ar inne pa tredje veckan, men jag ar lite radd for att fraga(om an jag vet att jag maste.. klart jag maste). Tror inte att de lurar mig, men har i Australien ar man aldrig saker. Manga har jobbat och sen inte fatt lon.

I alla fall, jag onskar att jag var hemma nu till Halloween, hade vart magiskt. Istallet ar jag fast har, far se ifall vi fixar nagon billig och snabb drakt. Hade vart skoj att gora nagot, ar ju anda ledig i helgen.

Jag letar ett 3-rumshus tillsammans med Yuriko och Kerli, hade vart awesome ifall vi hittade nagot billigt och bra. Plus att da vet jag redan att jag gillar mina rumskompisar!

(Folk har tror att jag ar aldra an 19. De blir forvanade, for jag ser aldre ut och beter mig aldre. Det ni!)

2 kommentarer:

  1. Hej Elin-pelin!
    Du ska inte låta dem skrika på dig! Å klart du ska fråga om pengarna, så fort som möjligt! de fattar ju dem att du måste planera dina utgifter o måste veta när du får dem!!! Gå på, de är bara människor som vill tjäna pengar, de kommer inte sparka dig bara för att du säger ifrån. Ha skoj Malla

    SvaraRadera
  2. Johan Flinken goes to Meazza5 november 2010 kl. 17:36

    Du ser och beter dig som om du är äldre än 19? Plz.

    SvaraRadera