onsdag 3 november 2010

Du maste va sjuk, sjuk sjuk sjuk

Jag har inte hunnit kolla an, men jag tror att jag ska ha fatt lon idag. Jag befinner mig pa biblioteket, men maste snart rusa for jag har tid hos lakaren snart. Jag har namligen den varsta febern jag nagonsin varit med om. 40,1 grader var det igar nar jag gick och la mig. Kunde inte somna for mitt huvud varkte, kandes som om det skulle explodera. Jag tog tva varktabletter och borjade svettas(nagonting bra, kunde inte svettas innan) och kunde somna efter ett tag.

Sa nu ska jag till doktorn, hoppas att de har nagon bra medicin. Jag har namnligen bara vart sjuk sen igar, men det kanns som en vecka atminstone. Febern gar upp och ner. Har haft 35 grader och 40 grader. Helt sjukt. Allt ar bra annars, lite jobbigt att vara sjuk pa ett hostel bara. Hoppas allt ar bra dar hemma!

Mamma och pappa: Ifall ni har tid kan ni ju ringa mig, fortfarande inga pengar pa mobilen. Skulle fylla pa pa internet nu, men jag glomde losenordssiffrorna till mitt internetaccount.

4 kommentarer:

  1. Hörde att du fått medicin, bra! Känns det bättre? Göran hälsar! Malla

    SvaraRadera
  2. Oj, hoppas verkligen det blir bättre! Inte kul att vara så där sjuk! Tycker du är så duktig som rattar allt där nere! Krya på dig, ha det så bra! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. jAAA det funkar ju visst att kommentera! hur går det med L? ;)

    SvaraRadera