torsdag 18 november 2010

Bildboooomb

Vet ni vad? Jag slänger upp några (äldre) bilder för första gången nu.. Enjoy!

Första bilderna(stranden o.s.v.) = Yuriko's bilder.
Andra bilderna(utekvällen) = Jon's bilder.
Sista bilderna(de få skitbilder jag har från Kings Park) = mina


Kerli och jag på Governor Robinson (hostelet vi bodde på
tills igår)

Molly/Jin Ju, Kerli och jag samma kväll. Två fransyskor i
bakgrunden också som en bonus...

Molly på väg till Cottesloe Beach.

Halvt misslyckat försök av Yuriko att få med oss alla tre..

The beeeach

Ute på den irländska puben, Rosie O'Gradys. Luke, Yuriko, jag
och Kerli

Jon och Irish (han hette något med Cathahal.. något skumt..
Vi kallade honom Irish. Jag kan imitera hans accent ifall
någon undrar)

Det var ett live-band på Rosie den kvällen

Sjukt skön bild, med allihop! Nerifrån och klockans varv runt:
Jon(Amerikan), Irish(Irländare ofc), Kerli(Estland),
jag(Ukraina?), Luke(Australien) och Yuriko(Japan)

Luke och Yuriko, härlig bild

Emma, en brittisk tjej som jag gick till Kings Park med. Hon
befinner sig nog i Sydney nu.

Det är jättevackert att se ut över staden från Kings Park när
solen gått ner. Tyvärr suger min kamera, men man kan i alla
fall se litegrann.

1 kommentar:

  1. Hej Elin! Du ser ut att ha det fint, å härligt i solen! Snart får vi oxå lite bränna på kanaris! Vi saknar dig men det är kul att se att du trivs. Kramar Malin o Anna

    SvaraRadera