onsdag 17 november 2010

it's a good thing tears never show in the pouring rain

I love Robyn.. Synd att jag bara har Fembot pa min mobil/dator.

Flyttar imorgon. Ska bli skont att slippa vanta pa att fa laga mat for att det ar for mycket folk i koket. Och att fa ha sin mat ifred for den delen. Inte for att folk har snott sarskilt mycket av mig, men de flyttar runt sakerna hejvillt sa att man inte hittar det senare.

Sitter i en jobshop nu och anvander gratis internet, inte illa for da kan jag lyssna pa musik. Jag, Viktoria och Yuriko var till stranden tidigare. Det var otroligt varmt, men stranden var riktigt fin. Jag badade ett tag, men vagorna var ratt stora och jag ar lite radd for stora vagor sa det blev inte sa lange som de brukar vara.

Eftersom att jag ar arbetslos sa har jag vart ut lite mer de senaste dagarna, det finns inte sa mycket att gora och nar man inte behover ga upp dagen efter blir det sa. Igar drack jag bara en drink, gick ut och sen gick jag hem vid 11. Far se hur det blir idag, eftersom att det ar sista natten pa hostelet. Imorgon tar jag och Kerli en taxi till vart nya hem. Jag ser inte fram emot att packa ihop mina saker igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar