söndag 21 november 2010

why can't we see, that when we bleed we bleed the same?

Jag sitter här i huset nu, riktigt nice att bo på ett eget ställe faktiskt. Lyssnar på musik. Mycket Muse nu. Varför? För att jag ska se dem live här i Perth den 19e December! Det kommer att vara magiskt kan jag lova. Dock ska jag gå själv, men vad gör det när man får se ett av de bästa live-banden live?

Jag sökte just lite jobb, på internet. Det betyder att det är mindre chans. Men jag kände mig lite lat idag, orkar inte gå till något ställe för att ta ut cv:n och sen lämna ut. Jag har faktiskt redan gett ut tre här i närheten, alltid en början. Dock var det till servitriser och det ger inte så mycket. Många servitriser kan lika gärna slänga ens cv. Imorgon ska jag ta ut min resume och gå runt lite mer häromkring tror jag. Får se.

Jag är ensam i mitt rum nu, första gången man sover ensam på två månader vilket känns otroligt skumt. Däremot kanske Yuriko flyttar in hit till helgen (vi måste bara fråga ägaren om det är lugnt) eftersom att jag ändå har två enkelsängar och jag vill ha henne här.

Hoppas allt är bra där hemma och en hälsning till mamma, Anna och Malin:
Hoppas ni har det bäst på kanarieöarna. Sola, bada och njut så mycket ni bara kan. Kram.

1 kommentar:

  1. Tack Elin, vi har haft det bra!
    Nar du lamnar in ditt cv sa fraga forst efter the manager sa den hamnar i ratt hander! dessutom alltid bra om DE far se dig. Lycka till puss a kram malla a anna.

    SvaraRadera