torsdag 16 december 2010

awesome weekend

Den här helgen kommer att bli riktigt trevlig känner jag. Ikväll ska vi till Sam(en irländare som bodde på Governor Robinson tidigare) på bbq party. Det lustiga var att jag var så avundsjuk på en tjej som skulle på ett bbq party och sa att jag också ville, sen på kvällen rullade en inbjudan in i mailen. Inte illa.

Imorgon får vi se vad som händer, men det är lördag så alltför illa kan det inte vara. Söndag är helt klart värt att längta till, då ska jag få se MUSE live! Har lyssnat på förbandet, Biffy Clyro. De är ok, lite för mycket pop kanske. Men jag ska nog se till att se dem också. Vet inte hur mycket jag kommer att köa dock, hade vart skön om det var numrerade platser så slapp man bry sig. Fast nu är det istället i ett utomhusstadium, vilket förvisso är mycket bättre. Det ska dessutom vara varmt.

Fast varmt är det alltid. 31 grader för tillfället, har sett kommande veckans väder och det ska vara över 30 grader varje dag, 37 på torsdag! Jag kommer att avlida. Och detta är alltså jul-veckan, hur ska detta gå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar