onsdag 22 december 2010

fjortissammanfattning

Bara för att Emilia, Jossan och Jessica alla la upp denna så måste jag väl göra samma sak. Jag tog bort några frågor i mitten när det blev tjatigt och tråkigt. Vill inte svara "jag vet inte" på alla frågor. "Något du önskar att du gjort mer av?" gah.

sammanfattning av 2010

gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Otroligt mycket. Som att ta studenten.. Och flytta utomlands.
höll du några av dina nyårslöften? - Jag minns inte om jag hade några..
blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Nej, nästa år är det baby boom dock!
dog någon som stod dig nära? - Nej
vilka länder besökte du? - Spanien, Rhodos (Grekland), Finland, Italien, Australien
något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? - Hm.. Mer resande i Australien?
vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? - Studenten, pappas 60-årsresa med familjen, Rhodos-resan med Mikaela, veckan i Italien, första månaderna i Australien.. mycket här.
största misstaget? - Vet inte..
har du varit sjuk eller skadat dig? - Ja, bland annat här borta. Skada mig lyckas jag alltid med, klantig som man är. Blåslagna ben brukar vara ett tecken på en trevlig utekväll dagen efter. Jag är lite förkyld nu.
bästa köpet? - Ticket to Australia
vad spenderade du mest pengar på? - Mat, bensin och kläder
gjorde någonting dig riktigt glad? - Mycket
vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? - Mammas gata(vår studentsång), diverse sånger.. Allt med Jon Lajoie(som förövrigt finns på Spotify numera!)
var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Gladare kanske?
hur tillbringar du julen? - Ser ut som det blir utgång(imorgon på självaste Julafton) för det är så de gör här, sen bbq på Juldagen
var du kär i år? - Nej, någon crush kanske
vad gjorde du på din födelsedag 2010? - Drack Cava i Spanien med halva familjen
vad fick dig att må bra? - Fina människor runt om mig
vem saknade du? - Familjen och vänner
den bästa nya personen du träffade? - Jag vill inte klassa mina nya vänner som bäst och mindre bra. Har träffat många fina människor down under.

1 kommentar:

  1. Hur känns det att inte fira jul med päroen i år då? Vad gör du Down Under då? Förutom att köpa mat, bensin och kläder:P

    SvaraRadera