lördag 25 december 2010

God Jul!

Julen ar over och jag overlevde. Julafton gick vi ut, kandes inte riktigt som julafton forutom nar jag ringde hem pa skype och fick se paronen+systrarna. Juldagen var battre, vi(las: Kerli med hjalp av Yuriko) bakade muffins, rorde ihop en sallad och stoppade in en kalkon i ugnen. Sen gick vi ut och hade en harlig picknick vid flodens kant, drack lite vin och sag solen sakta ga ner. Det blev en massa prat och en mysig kvall.

Idag ska vi forsoka se pa Sex And The City-filmen igen. Igar somnade de andra tva hela tiden och jag har ju redan sett den sa jag tankte att vi kunde gora ett nytt forsok. Yuriko maste jobba, men jag och Kerli far ta tag i det.

Dax for min otroligt nyttiga frukost som jag vanligtsvis har, toast med glass! Fast nu vet jag inte om broden ar slut.. Stackars mig.

(Utan vara tre sista for jag sitter pa Yurikos dator, min dator har virus och vill inte riktigt kampa for att overleva. Ska ta tag i att fixa den..snart)

2 kommentarer:

  1. Varför kan folk inte bara sluta göra virus, jag blir galen!

    SvaraRadera
  2. Det är någonting visst med familjen och jul i alla fall ;)

    SvaraRadera