lördag 12 februari 2011

Bert - fjärt

Igår blev det utgång med svenska tjejerna och väl ute träffade vi ett gäng till med svenskar så det blev en hel köttbullssoppa. Det var hur som helst en riktigt rolig kväll. Förfesten var på en parkbänk där jag och Amanda suttit en gång tidigare, fast nu var vi istället för två personer hela sju så vi drog väl en del uppmärksamhet till oss. Detta ledde till att ridande poliser kom och bad oss hälla ut alkoholen, det var inte så farligt mycket så det gjorde inget. Man kan egentligen få en böter på 200 dollar om man dricker på allmän plats, men jag tror inte att det är så ofta de tar till såna medel. Hästarna var söta, både jag och Julia ville klappa. Fast vi beslöt oss för att låta bli, som tur var.

I övrigt blev det en del Aqua, Martin(du är så yeah yeah wow wow) och andra godingar från 90-talet. För att inte tala om Lill-Babs Älskade ängel. Ja, det är introt till Bert. Ja, Bert-dansen dansades. Det bor nog en liten Bert i oss alla, speciellt i Amanda.


På slutet kommer den kända dansen.

1 kommentar:

  1. Ingen kan dansa som Bert!!!! Men jag gör mitt bästa ska du veta ;) Tack för en grym kväll!

    SvaraRadera