onsdag 9 februari 2011

if you start me up if you start me up i never stop

Här sitter man och känner sig ivrig som en terrier.. Ettrig kanske var bättre ord? Vilket som, så såg jag just en bild på Annas mage. Så stor och härligt rund. Där i ligger mitt första syskonbarn och det gör att man känner sig så stolt. Vill nästan lägga upp bilden här, men vid vidare eftertanke skippar jag det.

Ska jag vara ärlig blev jag förvånad, för Anna var inte tjock utom en knöl på magen. Jag kommer mest troligt att lägga på 10 kg bara i dubbelhaka, men det är ju trevligt för andra som inte gör det.

Önskar dig all lycka med graviditeten och med barnafödandet. Du får berätta alla hemska detaljer sen, jag vill inte höra något tjaffs som "det var lite jobbigt, men det var det värt". Fast det kommer det ju att vara. Att bli född i P-släkten är inte fy och skam alls, vi är riktiga praktexemplar av homosapiens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar