onsdag 2 februari 2011

It's all over now, baby blue

Jag laser Slamdunk(pa datorn, en bild i taget) och ar helt
inne i det. Klart man kan fa vara nord och gilla manga,
det ar ju sa roligt.


Dags for uppdatering. Vad gor jag om dagarna? Inte mycket. Igar besokte jag, Amanda och Julia Sverige(las: Ikea) och idag ska jag fika med Julia(Amanda har turen att befinna sig i Melbourne). I ovrigt ser jag How Much Your Mother, Yuriko trodde namnligen att det var vad jag sa nar jag sa How I Met Your Mother sa nu heter det sa, tillsammans med mina tva room-mates varje kvall. Jag funderar mycket pa framtiden.

Imorgon ska jag aka in till jobb-byran och kopa en wwoofing-bok. Det vill saga, jag ska bege mig ut och uppleva bushen i Australien ett slag. Man jobbar 4-6 h per dag sa jag ska forsoka hitta ett stalle som ligger nara nagon slags civilisation sa att man kan soka ett extrajobb samtidigt som man jobbar sig mot ett andraarsvisum. Jag vill kunna besoka den andra kusten och for tillfallet ar jag ratt pank om jag ska vara arlig. Fast tills den 15e februari ska jag klara mig.

Ett annat faktum ar att jag kommer att befinna mig mitt ute i ingenstans utan internet(aven om det finns tradlost har min dator virus och vagrar samarbeta anda) och utan vanner pa min fodelsedag. 20 ar!? Ar det sa man fyller jamnt? Jag har varldens lagsta forhoppningar pa den dagen. Men i ovrigt ar allt OK.

Eller nej. Jag hatar Youtube. Jag bryr mig inte om era loser-covers hur bra de an ar. Nar jag soker pa en Bob Dylan lat och skriver album version eller original sa vill jag ha den tvattakta Dylan och inte nagon skitcover. Dessutom protesterar min dator for tillfallet sa Spotify funkar inte pa den. Mitt liv gar sonder, allt jag ville hora var lite gammal skon musik. (Okej, nagra funkar. Men inte de latar jag vill ha)

1 kommentar:

  1. Dylan + Jewtube = hjärtkrossare, jag vet. IT SUX!

    SvaraRadera