måndag 21 februari 2011

Gratulerar Svempa!

Hej, jag lever.
Min mobil fungerar inte här ute, men däremot så får jag använda internet så mycket jag vill bara jag inte laddar ner en massa så det är lugnt. Idag jobbade jag första dagen, de var roligt att äntligen få göra något. De betalar sina wwoofers för eftermiddagar och imorgon kanske de blir en sådan. Fast de låter bara bra arbetare jobba eftermiddagarna, man får hoppas att de tycker om en. Men mer om jobb och annat en annan dag.

Däremot var det lite tråkigt för jag hade tänkt ringa pappa och gratta honom, men det är lite svårt att säga åt honom att komma in på Skype när jag inte kan kontakta honom på något sätt. Så du får ett grattis och ett ja må du leva här istället, farsgubben. Tack för att du alltid finns där för en, trots att man inte ens frågar. Du vet redan att du är världens bästa pappa.

En annan nyhet: Det var inbrott i vårt hus där vi bodde i Perth. Mellan 12.30-15.15 någon gång. Jag lämnade huset kring 11. Hade det vart dagen innan hade jag förlorat min dator och allt, Yuriko förlorade såna saker. Jag hade tur i oturen med andra ord, men fy fan för hemska människor som gör sånt.

1 kommentar: