fredag 10 september 2010

En solig dag i September

En bild på vår charmknutte till hund - Jocke.

Idag har jag följt mamma och handlat(blev belönad med en godis och en guanabana pineapple, bara världens godaste festis!) och sen hem till henne och pappa. Jag ska ta hand om hunden ikväll och för att slippa att han stökar(mer) i (den redan stökiga) lägenheten så har jag inte riktigt orkat mig in till stan igen. Föräldrarna ska i alla fall ut med nybåten och njuta lite innan sommaren är riktigt slut. Det har vart en fin dag idag.

Mindre än en vecka kvar, vill ni hitta på något innan onsdag då jag åker iväg så får ni allt höra av er. Har en del att packa och en fest imorgon. Förövrigt gör jag ingenting ikväll, men jag kanske passar på att bara ta det lugnt i Fölviken om inget annat dyker upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar