söndag 19 september 2010

la mia banda suona il rock

Adrians mycket tomma hall. Plus mina mardrömsskor. Det är inte kul att ha
såna skor när den man bor hos inte har ett skohorn. Trust me.
Bästa bilden ja lyckades få på pojken. Lycka till med lägenhetssökandet.


I fredags var jag och Adde ut på ett lite mer förfestarställe där vi fick lära känna diverse människor genom att platserna var få. Sen när vi skulle ut visste vi inte riktigt vart vi skulle gå, plus att det började bli lite sent så köerna hade börjat bildas. Så vi gick runt lite innan vi begav oss hemåt.

Igår beställde vi hämtpizza och betalade med 15 tior. Det ni. Sen var det regnigt hela dagen fram till kvällen så vi satt bara inne. Sen drog jag till Henrik och var med honom och Malin, åt på max och såg lite tv.

Nu börjar Italien närma sig. Planet startar först efter kl 17, men eftersom att vi först ska krångla oss till stan och sen ska jag ta flygbussen och ändå lyckas vara där någon timme innan så ska vi snart börja bege oss. Kl 20 landar jag i Italien och då kommer Andrea och hämtar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar