torsdag 16 september 2010

Första anhalt: Stockholm

Sara och Jossan övertalade mig att damma av den gamla digitalkameran
och ta  med den. Jag kände att det inte var värt det egentligen, för det är
inte världens bästa kamera och minneskortet är extremt litet. D.v.s. ska
man ta bra bilder med bra kvalla så kan man ta runt 40 bilder. YES!

I alla fall, en bild på mig hos mor och far, sista gången jag är där år 2010.
Jag försökte fota Adde igår när vi skulle åka buss hem från biljarden, han
ville helt enkelt inte.
Jag anlände till Stockholm mitt på dagen igår. På den tiden har jag hunnit rusa med Adrian emot bussen och bion utan att hinna(Adde visste inte vart bion låg riktigt), spela biljard med några från Addes klass och idag gått på stan/umgåtts med syster Malin(medans Adde låg och sov största delen av dagen). Nu sitter jag hos Adde igen och dricker coca-cola(är det någon som är förvånad över att han har tre såna flaskor i kylen?).

Imorgon ska vi ut, lördag tänkte jag hälsa på brorsan för han skulle vara hemma. Jag har inte sett deras nya lägenhet. Söndag åker jag vidare till stop nr.2: Italien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar