torsdag 31 mars 2011

Svar på tal

Jocke sa...
Jobbar du som bonde?!

Svar...
Jag jobbar som bonde?! Har gjort det en och en halv månad nu drygt och ska göra det lika länge till så att jag har ett andraårsvisum och kan komma tillbaka om några år. Joinar du mig nästa gång?



Anonym sa...

          Hej Elin
Va kul du verkar ha det! Kul och följa dig och allt du skriver. Följer dig gärna Du skriver så levande och bra !HYVÄÄÄ! Hur länge blir du på din underbara resa?Ses vi till sommaren i Sattajärvi Stor kram och sköt om dig! Faster Ewa
Svar...
Hej! Jag har det riktigt trevligt här, vad roligt att du gillar att läsa det. Jag åker nog hem i Juni för att jobba på sågen(förutsatt att jag har jobb). Ifall jag kan kommer jag upp till Pajala marknad och självklart blir det ett stopp i Sattajärvi i så fall. Hoppas allt är bra i Stockholm! Kram kram  
Vi hade en hemmafest på 4 pers(vi får inte ha fest och ska
inte ha fest här, men detta är ok) och idag mår man som
man förtjänar. Anne Lo med hatten, Chadd spelade gitarr.
(Han kan, till skillnad från mig, spela på riktigt)
Richard var nöjd över sin Carlton Draught-
kepa. Den har en kapsylöppnare på ena
sidan fast i den. Konstigt, med tanke på att
här har de mest skruvkorkar på sina öl-
flaskor(något som jag inte fattade först).
Men i Europa blir den brilliant för alla
volvoraggare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar